środa, 5 września 2012

Relacja z Akademii Makijażu

Witam :)
Za nami kolejna edycja Akademii Makijażu prowadzonej przez stylistkę i specjalistkę w swojej dziedzinie- Aleksandrę Frątczak   http://www.afratczak.blogspot.com/
Uczestniczki szkolenia spędziły aktywne 7 godzin, podczas których uczyły się wykonywać makijaż; dziewczyny- gratuluję! :)

Ola nauczyła konsultantki robienia delikatnego dziennego makijażu oraz efektownego wieczorowego; poznały techniki malowania oka i twarzy, a dzięki formie warsztatowej mogły przećwiczyć to czego się nauczyły.

Przeczytaj relację jednej z uczestniczek szkolenia- Moniki. Myślę, że bardzo dobrze przedstawiła atmosferę spotkania :)

"Jestem bardzo zadowolona z Akademii Makijażu, polecam go wszystkim którzy nie byli na żadnym kursie oriflame z różnych powodów.  W końcu nauczyłam się jak można  robić i dobierać makijaż do różnego rodzaju urody jak maskować niedoskonałości. Dowiedziałam się również wiele o demakijażu nigdy nie przywiązywałam większej uwagi do tego jak się to robi jednak kurs zmienił moje poglądy. Musze również wspomnieć o prowadzącej kursu jest bardzo sympatyczną kobietą która bardzo dużo potrafi i jest profesjonalistką w tym co robi zainspirowała mnie do wielu rzeczy"

Jeśli chciałabyś się dowiedzieć co zrobić, aby skorzystać z następnego szkolenia lub z bezpłatnego spotkania na temat trików makijażu, skontaktuj się ze mną.

Pozdrawiam,
Agata Madejska, tel. 508 903 335.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz