poniedziałek, 24 września 2012

Fotorelacja z I etapu warsztatów makijażu

Razem z Delieną postanowiłyśmy zorganizować warsztaty z makijażu dla naszych konsultantek. Jesteśmy podekscytowane tym, iż mogłyśmy się podzielić naszą kosmetyczną wiedzą i spędzić z uczestniczkami naprawdę efektywne trzy godziny. Jestem pełna energii i naprawdę zadowolona z efektów pracy, dziewczyny wyglądały świetnie!
Nie będę się rozpisywać, spójrz sama jak przebiegały warsztaty:

Stół zastawiony tak jak lubimy najbardziej, czyli na bogato!


Przed makijażem- niezbędne przygotowanie twarzy.


No i w końcu sam makijaż :)


Oczywiście pod czujnym okiem specjalistki :)


I piękne prowadzące :)














Poznajcie Olę, jedną z uczestniczek szkolenia:

"Więc... nauczyłam się na tym kursie wielu ciekawych rzeczy m.in. jak zrobić codzienny , a jednocześnie efektowny makijaż przy pomocy podstawowych kosmetyków co jest bardzo wygodne i jednocześnie oszczędne gdyż nie trzeba kupować kosmetyków tylko na jedną okazje oraz są to rzeczy , które zawsze nam się przydadzą:-) Przyszłam na spotkanie bo byłam bardzo ciekawa co należy zrobić żeby poprawić swój wygląd oraz jaki makijaż najbardziej do mnie pasuje. Uważam , że na ten kurs powinny przyjść osoby, które nie wiedzą dokładnie jak poprawić swoją urodę oraz aby poznać sztukę makijażu. Jeżeli chodzi o mnie ten kurs bardzo mi się podobał ponieważ skupił się na podstawach makijażu(po to przyszłam) oraz był prowadzony w bardzo miłej atmosferze:-)"

I Ty możesz skorzystać z I etapu warsztatów makijażu!
Kolejne szkolenie już 6 października o godz. 15.00-18.00 w biurze Oriflame 
przy ul. Dolnych Wałów 7/15 w Gliwicach. Liczba miejsc mocno ograniczona.

Ze szkolenia mogą korzystać osoby, które są konsultantami Oriflame. 
Wystarczy zapisać się do Oriflame za symboliczną złotówkę! (do 30 września)
I przy okazji zgarnąć dodatkowe nagrody!

Więcej informacji:
agatamadejska@interia.eu 
kosmetycznedoradztwo@gmail.com





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz