wtorek, 5 czerwca 2012

Test lakierów do paznokci Colour Breeze

Witaj :)

Wyjątkowo dziś dodaję notkę, która powinna być wczoraj - z góry przepraszam za opóźnienie. 

Lakiery do paznokci Colour Breeze by Jonas Wramell 
  • pojemność 7ml
  • zawierają filtry UV 7 oraz mikę (dzięki niej lakier pięknie się mieni w świetle)
  • cena: 11,90 zł w promocji
Jestem zła, bo kolor Coral Reef jest w brakach!! A byłam najbardziej ciekawa tej barwy. Mam nadzieję, że szybko uda mi się zrobić edit jak tylko wpadnie w moje ręce :)

 Pierwszą rzeczą, która zwróciła moją uwagę bardzo pozytywnie to pędzelek. Jest on dosyć szeroki i bardziej spłaszczony, dzięki czemu maluje się wygodnie i szybko. Przy wprawnej ręce nie robi niepotrzebnych zacieków czy smug, kolor jest jednolity na całej powierzchni.
Konsystencja lakieru jest dosyć gęsta, taka bym powiedziała - w sam raz do malowania, aczkolwiek zalecam trzymanie w lodówce. Każdy lakier dłużej "żyje".

Zdjęcia nie są robione w świetle dziennym przez co jakościowo są średnie. Starałam się jednak ująć naturalne barwy.

  1. Summer Sun
Bardzo podoba mi się ten kolor, nie jest to intensywna barwa żółtego, raczej stonowana. Dzięki temu łatwo się dopasuje do większości ubrań. Na wiosnę/lato naprawdę piękny
  •  obowiązkowo 2/3 warstwy, gdyż jest dość przezroczysty
  • rewelacyjnie się mieni
  • na jedną warstwę nie trzeba wiele więc jest wydajny




2. Skinny Dip



Zawiodłam się na nim, osobiście liczyłam na kolor bardziej migdałowi a dla mnie on jest po prostu biały. Może nie śnieżnobiały - bardziej mleczny, ale liczyłam na coś innego.

Wymaga również nałożenia 2/3 wartw




3. Silver Moon
Urzekł mnie bardzo bardzo bardzo! Jest naprawdę piękny, ma metaliczny połysk, odcień jest pośredni
(nie za jasny, nie za ciemny) przez co ładnie wygląda ładnie zarówno przy bladej jak i opalone skórze. Z całej przetestowanej czwórki ten wypada najlepiej.

W zupełności wystarczy jedna troszkę grubsza warstwa - tylko bez przesady*.

*Odradzam nakładanie na raz dużej ilości lakieru, gdyż niesamowicie długo schnie. Lepiej już nałożyć 2-3 cienkie warstwy. I efekt lepszy i czas zaoszczędzony
4. Midnight Blue

Słyszałam wiele zachwytów odnośnie tego koloru ale szczerze mi "tyłka nie urwał". Pięknie wygląda w intensywnym świetle (słońce, mocne światło), bo wtedy pięknie się mieni na głęboki granat. Bez tego jednak wygląda bardzo ciemny, prawie jak czarny. Taki bury. Odcień bardziej wieczorowy niż dzienny

W zupełności wystarczy jedna warstwa, gdyż jest mocno napigmentowany i raczej nie powinno być prześwitów.



TRWAŁOŚĆ LAKIERÓW
Postanowiłam ten wątek zostawić na koniec, bo wiem jaka wokół tego tematu powstaje zawsze burza. TAK lakiery Oriflame są średnio trwałe i szybko odpryskują - dzieje się tak dlatego, że firma stawia na naturalność i ogranicza substancje chemiczne w produktach do minimum. Przez to mimo intensywnych kolorów są one średnio trwałe. Stworzyli jednak coś takiego jak baza i utwardzacz w jednym.

To naprawdę świetny produkt i osobiście uważam, że jeżeli decydujesz się na jakikolwiek lakier to ta emalia powinna również znaleźć się w Twoim zamówieniu. Jakie ma zalety?
  • ogranicza odpryskiwanie się lakieru do minimum - przetestowałam. W ciągu tygodnia myłam naczynia przynajmniej 2 razy dziennie i po tygodniu lakier był w naprawdę dobrym stanie. Pojedyncze odpryski i odrost paznokcia to jedyne co zobaczyłam
  • Może być stosowana jako baza w przypadku, gdy paznokcie barwią się na kolor lakieru. Wtedy przed pomalowaniem warstwa emalii i problem z głowy.
  • Cena: 21,90 zł regularnie, w promocji około 13-15 zł
 Podsumowując jestem zadowolona z tych lakierów i z tego, że w końcu Oriflame poszerzyło nieco kolorystykę produktów do paznokci. Cena w najbliższych katalogach jest atrakcyjna i jest to edycja limitowana dlatego zachęcam do zakupu, bo powinniśmy wnieść więcej słonecznej i modnej aury w nasze życie tym bardziej, że u Nas na Śląsku pada póki co :)

Dziękuję serdecznie za uwagę i mam nadzieję, że wpis się podobał. 

Pozdrawiam
Patrycja "Deliena" Maćkowiak

3 komentarze:

  1. Napiszcie coś o skórkach od paznokci, czy są jakieś kremy, maści na skórki.?

    OdpowiedzUsuń
  2. szary zdecydowanie najbardziej mi się podoba ;) szkoda że tego koralowego nie ma :( a co do bazy to również wypróbowałam ;) używam jej jako bazy do wygładzenia płytki paznokcia, ponieważ mam rozdwajające się paznokcie a także jako top coat'u, żeby wzmocnić wytrzymałość lakieru. pozdrawiam, Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Baza utwardzająca/utrwalająca lakiery jest rewelacyjna!! Maluję paznokcie głównie na ciemne kolory, a one najszybciej odpryskują, ścierają się. Baza ta pozwala zachować kolor na dużo dłużej, utrzymać kolor i nawet dodaje mu blasku :)Serdecznie polecam!!!

    OdpowiedzUsuń